Resume

Kör en liten resume av mina händelser..

Augusti

Fredagen den 13de: Min käre Morfar lämnade oss i stor sorg!
Vila i frid!

Söndagen den 15de: Moster Maria fyllde år
Fredagen den 20de: Mormor fyllde år
Onsdagen den 25e: Kusinen Molly fyllde år
Söndagen den 29de: Firade Molly

Anna hade som alltid gjort en finfin tårta!

September

Den 8 började jag jobba igen!

Den 11 tog jag och moster Sara med mormor till skogen på fm,
Vi hitta lite svamp och massa blåbär..
Mormor hade gjort fika som vi mumsa på i bilen! =)
Jag hade sagt att jag skulle bort på eftermiddagen,
 så vi va tvungna att åka hem skapligt!
Men de Mormor inte visste,
 va att vi anordnat ett försenat födelsedagsfirande för henne..
Hennes födelsedag blev lite "bortglömd" i all sorg
Överraskad blev hon iaf när alla va där när hon kom hem
och jag kom tillbaka efter att lämnat av henne
Vi hade ordnat med Fika och Mat
De va hon värld!

Världens bästa mormor!
 
V 37 Var jag först på jobbet,
sen for jag till mormor på eftermiddagarna och hjälpte till att baka
Förutom på tisdagen, då jag reste upp Mormor och Morfars gamla flaggstång!

17de: Morfars begravning
Det va en fruktansvärt jobbig dag..
Men, jag vill bara tillägga att den var en oerhört fin begravning!
Vi hade valt ut låtar som spelades,
och mellan dem sades det personliga saker om Morfar..
Mycket folk, Morfar va verkligen en omtyckt person!

18:de vad det dags för loppis i Sundbyholm
Sålde lite grejer och kom hem med en "Stroller"
En sån där kärra man har när man gödslar gräsmattan! =)
Vädret va uselt med isande vindar!

25e Firade Maria sin försenade födelsedag! =) 
På kvällen for vi till Borre och Madde,
fick toast och kolla in deras nyrenoverade lya!

Där fick ni lite kött på benen om va jag har pysslat med..
Vinke vink 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0