Effektiv fredag!

Kom hem runt halv 11 från jobbet idag..
käka lite och så gick jag ut på promenad!
Dagens promenadsällskap blev

Mr gräsklippare! =)
Nu är gräsmattan nyklippt och fin! ^^
Väl uppe i varv, drog jag bort lite krams och ogräs utanför entren..
Kurr! Dags för lunch!
Efter det tog jag tag i nåt som hängt över mig länge..
Tvätta fönstrena!
De är så slitna och skavda så resultatet blir inte bra!
Men tvättas måste de ju i vilket fall.. =/
Men nu är de gjort!
Nästa gång jag tvättar har jag förhoppningsvis nya fina! =)
Har även lagt vantarna på jordens diskberg!
Men nu är det fräscht, och jag känner mig helnöjd..
Ska nog ta en tango med min käre vän Dammsugarn innan Krille kommer hem..
Sen är jag värld att få helg!
Får se va kvällen har att erbjuda..
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0