Valborg!

Fredag morgon..
Som vanligt ringde klockan straxt innan 5
Upp och hoppa för att göra morgonövningarna (B(T)RAK)
Sen lite fruktsoppa och en riskaka till frulle..
Tiden är sedan dags att åka till Vilsta för lite ARMY!
Satte mig i bilen och for inåt..

05.35 är de väl ingen ute?
Nää.. inte va det många iaf..
Men så klart va kära Polisen ute och jobba,
stod såklart med laser vid Sahl och hindrade ärligt folk att åka för fort!
Sedär ja.. då va man 2400 kr fattigare! Weeei.. =)
Grattis Linda..
De behövdes ju verkligen!

Jaja.. Hade ju iaf lite irritation och ilska att ta ut på ARMY.. ^^
Åkte lugnt och försiktigt hem efter passet för en dusch,
sen va de dags att fara till jobbet!

Väl hemma från jobbet satte vi igång..
Krille åkte in och handla inför kvällen!
min ork va nere på botten,
så jag skippa mina planer på att göra nåt att bjuda vårt sällskap på!
Hade även tagit beslutet om att jag inte skulle dricka på kvällen..
Eftersom jag inte skulle hinna sova och hade tränat hårt på morgonen!
Krille fick ett samtal från Tumbo Möbler om att vår soffa kommit..
Weeei.. Toppen!
Så han for och hämta den också..
Helt nedmonterad va den! Illa.. Så de va bara att börja montera! ^^
Väl klara med detta projekt kom Mormors käre bror Bosse..
Vi skulle få låna ett stort partytält av honom!
Väldigt snällt! =)
Väl uppmonterat tält va klockan redan 18.30
Krille hade sagt att folk kunde komma till 19.30..
Ingen time för att sussa en stund,
Fort in i duschen för att sedan fixa sig fin fin!
Tyvärr va de många som Banga..
Men de blev en del folk iaf, och trevligt hade vi också..

Här kommer lite bilder från festen!




De är ju tyvärr inte spec roligt att vara nykter på en suparfest..
Som tur va hade jag Madde som också va nykter! =)
Jag tar igen de jag missat en annan gång..
Några drog sig hemåt vid 2 tiden,
själv gick jag in och kolla på TV vid halv 3 tror jag..
De sista partyfolket drog vid 4..
verka som om alla hade haft de trevligt iaf..
På återseende!
Vinke vink..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0