Hänga i Jobbarbyxa

Gratis hamburgare och tävling i hänga jobbarbyxa..
Japp.. de är sånt jag sysslar med på jobbet! ^^
Idag hade en av våra kunder "öppet hus"
De bjöds på hamburgare och så hade de en massa tävlingar
Klart jag skulle va med och tävla ;)

Efter att jag smaskat i mig burgaren va det dags att gissa klubbor..
Hur många klubbor de va i en skål..
Sen va det dags att hänga i jobbarbyxa! =)
Va bara grabbar som hade ställt upp,
så jag kände att det var min plikt att ställa upp för att jämna ut könsklyftan! ;)
Haha.. Är ju också en tävlingsmänniska så kan ju vart för de också! ^^
Jeje.. Hängde iaf i 1 min och 14 sek..
2 sek till hade jag nyp 2a platsen!
Roligt med grabbar som måste hävda sig..
Vissa tappa taget efter 15-20 sek..
Va tvungna att förklara högt och tydligt så att jag hörde,
att de inte handla om styrka utan teknik..
Klarar de inte av att bli slagna av en brutta? Mohaha..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ingen lång dag på jobbet i dag..
Kom väl hem vid halv 12.. Härligt!
Synd att de va så dåligt väder.. =/
Tände en brasa och käka lite lunch.. Eller ja, mellanmål
Käka ju lunch till frulle.. =P
Satt här i godan ro och surfa lite..
Så kom en lastbil.. backar och trixar, vänder och bökar..

Så börjar han backa igen och rakt in på tomten!
Ja får panik och tänker nu måste de va nåt fel?!
Vafan jag har ju redan fått mitt grus..
Springer ut i toffler och viftar som en dåre! Haha
Frågar vem som beställt detta..
Så va de bara lillebror som hade fixat lite extra..
Humm.. han får ju ta och ringa och meddela tycker man ju! =)
Så imorn tror jag han kommer och roddar de sista på parkeringen! ^^
Hoppas de blir bra väder i morn..
Då ska jag måla klart den lilla biten som är kvar på husväggen!
Sen är det dags att skrapa och måla knutarna och runt fönsterna
Weeei..
Vinke vink så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0