Rabarber & tvätt

I går börja jag med min storstädning,
tvätta sängkläder, täcken och skyddsmadrasserna..
Det va perfekt väder för att torka ute också!
Som jag sa, 2 timmar så är de klart! ^^ Nice, nice.. =)
Nu återstår bara kuddarna!
Men måste ha en torktumlare till hands då..
Får nog flirta lite med Svärmor! =)
Mellan städet och tvättandet gick jag ut och pilla i trädgården också..
Plocka in lite Rabarber och la i frysen..

Måste ju plocka lite så de kommer fler! ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hade vart perfa att måla klart huset också..
Men jag hade städenergi så så fick det bli!
När min käre vän Sara sluta jobbet kom hon hit,
och vi for ut på en promenad! ^^
Härligt!
Trevligt sällskap med massa prat på promenaden..
Kan det bli bättre?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
For in till stan och hämta lite matvaror från mormor..
Hennes frys hade gått sönder.. =/
Så allt mat höll på att gå till spillo,
eftersom hon inte skulle få nån ny fören dagen därpå..
Så nu är min frys full, tur att jag inte hade storhandlat ännu! =)
♥Kram hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0