Långledigt

Firmafesten blev ju lyckad!
Herregud, tror det 5 år sen jag va ute och svira på en Onsdag senast..
Har man blivit gammal? ;)
Som tur va, va de ju långledigt!
Friman stängde igen och tog ut 6 juni på klämdagen! ^^
Fy va lyxigt med 4 dagars helg!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Torsdagen blev ingen bakfylla eftersom jag tog det himla lugnt!
På em blev det en sväng till stan med Sara..
Ingen av oss hade vart på stan på år och dagar..
Blir ju mest att man far till Tuna nu för tiden, 
Mkt smidigare där med parkeringar och allt under ett och samma tak!
De hade öppnat några nya affärer i stan som vi glutta i..
Va tyvärr inte på nåt shoppinghumör..
Men de blev handdukhängare till badrummet iaf,
 
va iof inte ute efter nåt speciellt så jag va näjd med mina fynd! =) 
Kladda med turspenna på väggen också..
Krilles ide att skriva "Hundar" ist för "Gäster"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0