Klämdag

Klev som vanligt upp 04.45..
På min lediga dag?
Japp.. Dags för ARMY FITNESS utan undantag!
Ville iof bara stänga av klockan och vända mig om och somna om..
Regnet stog som spön i backen,
Men jag hörde vår käre Fd Officer skrika
ATTITYD!
Så jag hoppa upp ur sängen och börja med mina morgonövningar!
Sen lite fruktsoppa och sen är tiden dags för att fara..
Många hade faktiskt kämpat sig dit trots ledighet! =)
Kändes urskönt att komma hem och ha utfört det iaf..
Fatta vilken ångest man hade fått annars!
Tänkte ta en dusch och sussa efter passet..
Men de va bara till att fetglömma!
Lillebror skulle komma och rodda om på tomten..
Jordkällaren läcker så den ska lagas, så ska vi göra en "riktig" parkeringsplats
  
 
Parkeringsplatser roddas och markduk ska man ha så klart!
Men än är det inte klart.. Mer singel ska på,
Sen ska vi upp med lampor och mur..
återkommer med uppdatering

Han trodes till och med låta storesyrran köra hans lilla leksaken en stund!
Cooolt! Jag har kört grävmaskin! ^^
  
 
Nu ska Jordkällaren få torka..
Sen är de dags att laga och fylla igen och så gräs!
Som nytt fast bättre! ^^
Tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0