Jag vann!

Yes! Jag vann.. 
Gissa klubbor är min grej!
Är man inte bäst så säg.. ^^
Detta va priset!
 
Min kollega Lasse tog hem en lika dan..
Han vann "hänga jobbarbyxa" tävlingen
Han hängde 2 min 3 sek. Inte illa..
Vi på Sundströms bara åker runt och leker.. ;)
Haha..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kom hem och vädret va rätt molningt..
Och gråa moln va på G in
Så det blev inge måla hus i dag heller..
Men eftersom jag inte hann klart med städningen i går,
så fick det bli en fortsättning i dag!
Drog fram både kyl/frys och spis
Skurade även i kyl och frys!
Så nu är det fräscht inför storhandlingen.. ^^
Ska även försöka införskaffa en mattpiskställning,

Känns så mkt fräschare att piska mattorna nån gång då och då!
Förresten..
Sov underbart i mina nytvättade sängkläder/täcken!
Vinke vink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0