Helgen

Så har det varit helg igen..
veckorna går så oerhört fort nu för tiden!
Det är liksom redan Maj,
Tyckte nyss att det va Julafton.. ;)
I helgen har jag iaf bakat inför min födelsedag! =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det blev:
 Dammsugare
Bullar med vaniljfyllning
 Chokladbiskvier x2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ångra lite min fyllning i bullarna,
När de va färdig gräddade kom jag på att jag skulle gjort dubbelfyllning..
Med vaniljkräm och sylt..


Men nu blev de bara vaniljkräm.. Hoppas de smakar iaf! 
Vid servering penslar jag dem och doppar i Strösocker.. ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chokladbiskiver x2:
Gjorde 2 st olika varianter..
Kunde ju inte låta bli att göra min hederliga,
och mkt omtyckta variant med Bailys i fyllningen och choklad på toppen..
Men kände för att göra nåt nytt så jag spejsa till det lite..
Det blev Citron och Hallon fyllning med vit choklad på toppen.. ^^

Mumma..
Vet inte va jag mer ska hitta på för nåt?!
Ska nog besöka bloggen Sara tipsade om..
Vinke vink.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0