Födelsedagsfirande

Söndag och födelsedagsfirande!
Fyllde egentligen inte förens på onsdagen efter..
Men passa bäst att fira helgen innan


Krille tog stolt kort på paketet han så fint slagit in!
Gömde det sedan och så fick jag en rebus att lösa för att hitta mitt paket.. =)
Hittade paketet efter en del fundering och lite ledtrådar..
Öppna och såg att min älskling va galen!
Han hade köpt en ny mobil till mig.. =)
Min gamla va ju lite i de risigaste laget.. Men den funka ju?!
Tack Älskling! Du vet väl att du är Bäst?
Senare på em skulle alla komma..
Hade lånat världens snällaste Bosses tält och duka i..

Blev 40 pers som titta in på lite fika!
Herre gud.. Hur mkt folk kommer när man fyller jämna siffor då?
Presenterna bestod av kuvert, vilket va helt perfekt!
Planen är Thujahäck ist för vårt rangliga staket..
Spara lite mer pengar så vi kan plantera hela på en gång!

Åhh.. Det finns så mkt planer när man har hus..
Det behövs bara bra väder så tror jag allt ordnar sig! =)
Inte för att man måste ha bra väder..
Men de blir ju så mkt roligare då!
Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0