Back on track

Todeloo!
Har fått några efterfrågningar om mitt bloggande..
Så jag tänkte göra ett tappert försök till att återuppta detta nöje!
Nu vill man ju även Frächa till bloggen..
Men jag mitt otekniska elände,
vet ju inte riktigt hur man skaffar sin egen look här..
Fick hjälp sist med denna bakrund!
Men de där löser sig så småning om..
en sak i taget! =)
Nu är jag ju tillbaka här med rolig information! ^^
Och för ett par veckor sen tog jag upp min Facebook igen!
Fan vilken datanörd! ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jaha.. Så vad har hänt sen sist?
Jag drar de snabbt i stora drag..^^
* Som ni alla vet köpte Jag och Krille hus
* Vi har renoverat till beboligt skick och flyttat in.
Finns mkt kvar att göra!
* Jag har bytt bil till en Audi a4 1.8 ts
* Krille har fyllt 25 år (gammal gubbe nu) Hehe..
* Vi har fortfarande lite smågrejs kvar att fixa i Huset..
* Vår plan för sommaren är fix av trädgård!
* Jag jobbar kvar på M. Sundström, men vill gärna hitta nåt nytt jobb!
* Vintern har vart Lååång och oerhört kall..
* Nu är det snart vår och härifrån tar vi en nystart på mitt bloggande!
På återseende gott folk..
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0