Army Fitness

Tänk att det redan är över..
6 veckor med ARMY FITNESS
Tyckte nyss att jag satt här och va orolig..
Orolig över att inte skulle klara av dessa tunga pass
Men nu ger jag mig själv ett Hurra..
Och en stor klapp på axeln.. För det är jag värd..
Nu är det över! Och jag har fan klarat av de!
Tidiga mornar och hård träning..
Och jag har inte missat ett enda pass..
Och vill ni veta?
Jag tyckte t.om att det va kul
Övervägde ett tag på att fortsätta, men pga arbetet funkar inte detta..

Löpa upp för vilstabacken är inga problem..
Tänk på löpsteget folk, tänk på löpsteget!
Pendla med armarna..

Detta är triceps övning med extra tyngd..
Parövningar är sjukt bra träning och ger både styrka och kordination..
Ytterligare parövningar är 
Planka/armhävningar
Situps med byte av stav
 Skottkärrskörning
mfl

På min födelsedag försökte jag demostrera några balansövningar..
Och Niklas va såklart på hugget med kameran!

Så vad blev resulatet av denna träning..?

2 km löpning:
Start 9.09 och efter 6 veckor 8.02
Tyvärr utfördes styrkeprovet annorlunda andra gången..
Så ingen jämföring..
Men känner att jag blivit sjuk mkt starkare..
Ett plus är - 4 cm i midjan
-2 cm runt rumpan

Andra arbetstider så är jag en kandidat igen!
Nu är jag på G
Inget bad i vassen för mig 2010 ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0