Fullspäckad lördag

Va ute och sprang i lördags morse..
Det blev den vanliga turen på ca 6 km
Hade laddat ryggsäcken med 2.5 kg och så tog jag hantlarna á 2 kg
Stannade lite då och då för mina B(T)RAK övningar..
Gick kalasfint, trött som ett as va jag dock efter rundan!
Men de är väl då det gett resultat? =)
Mkt att stå i en lördag som denna,
så in i duschen och sen blev det dags att piffa till sig!
Dagen bestod av studentfirande och en 25 års bjudning..
Min outfit blev korallfärgat linne med matchande naglar smink och spännen!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Krille hade lovat att köra grannen i dodgen hem från stan,
medan han gjorde det for jag till St:Eskil och deras utspring
Sebbe, Min syskons kusin tog studenten!

Grattis!
Krille ringde lagom när jag va klar, han hade kommit tillbaka till stan!
vilken tajming! =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi for vidare till Tumbo och jag börja få nackspärr..
Detta bådar ju inte gott!
Väl i tumbo for vi gemensamt vidare till 25 års bjudningen i Bro..

Där Krilles Kusin Evelina och hennes kille Anders bor i sitt lilla torp
 De va Evelina som fyllde 25 år!
Där bjöds det på Grillat och så klart Tårta..
Mums.. =) Rullar snart fram!
Dags för hemfärd.. Kom till E-tuna vid 21.30
Då ropa grannen över oss.. 
Så vi jojna dem en stund innan kudden ropa att det va läggdags!
Fullspäckad dag!
Kunde dock inte sova så bra pga min nackspärr..
Vinke vink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0