Söderköping

Jag och Sara skulle fara på en liten tripp!

Så jag for hem till Sara för att plocka upp henne.. 
Snodde Krilles GPS innan jag drog hemifrån och vi knappa in Söderköping..
Vi hade hört ryktas om att de hade ett "lager 210",
som skulle vara riktigt värt att besöka!
Fulla av förväntningar börja vår färd..
Resan gick fort, med mkt babbel!
Väl framme i Söderköping va "Lager 210" svårt att hitta! =/
GPSen visa oss till Willys och en loppis?!
Sara ringde Johan, som sa att vi va rätt..
Humm.. Jaja.. Vi klev ur bilen och vandra runt lite..
Jaha.. Måste man gå runt huset för att komma dit? =P
Vi möttes av märkeskläder från 80 talet..
Så Loppisen kanske hade vart något iaf! Haha..
Allt "Shoppande" gjorde mig hungrig,
for in på Willys för en banan och lite nötter som mellanmål! ^^
Så va jag redo för fortsatt shopping..
Hamna på nån nån liten presentshop,
Sara hitta Tvättmedelshink och jag en till vår Kattmat..
MMSa och fråga Krille, som tyckte den va onödig..

Hinklösa gick vi vidare..
Sprang till bilen i spöregn,
 vi bestämde oss för att Söderköping inte hade så mkt mer att ge..
Glass stället "smultronstället" va inte att prata om i regnet!
Norrköping nästa, och Ingelsta centrum.
Där for vi in på bla Bolagret,
Köpte mig ett par nya kökshanddukar och en termometer!
Vidare in på Jula för en vinkelslip till Johan,
som va hemma och meka med bilen.. =S Hehe..
Jeje, nu hade vi nog sett detta också!
Så vi drog ut på Motorvägen, och riktning Hem..
Så såg vi det "riktiga" Ingelsta Centrum..
Så vi sladda upp och runt och iväg med Ådi mot de riktiga Centrumet
 Tur va väl det..
För där fick vår efterlångtade Glass..
Och det va bland den godaste glass jag käkat!

Och så fick man mer än valuta för pengarna.. De va  riktigt stora! ^^
Muuums..
Heltrevlig dag med min Kära Sara..
Måste vi göra om Snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0