På G igen

Idag är det Onsdag..
Och nu är jag på G igen! =)
Solen sken och himlen va blå med få moln!
Nackspärren har nästan släppt..
Och i morse kunde jag göra mina B(T)RAK övningar igen!
Kanon! =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kom som vanligt hem rätt skapligt från jobbet..
Käka lunch och gick sen ut och tvätta av utemöblerna!

Vi hade oljat in trallen så då tänkte jag fräscha till möblerna också..
Nu är de så fint så fint på altan!
Ingen pollen heller..
Men de dröjer nog inte länge innan de är fullt igen..
Men de känns bra att de är fräscht nu iaf!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maten hade smält något efter ett par timmar,
så jag gav mig ut på en joggingtur..
Idag fick det dock bli utan både ryggsäck och hantlar,
 eftersom jag inte är helt 100 i nacken!
Men bara för de så tog jag en liten extra runda..
Så ist för min vanliga på ca 6 km blev denna på runt 1 mil..
Måste mäta upp mina sträckor på riktigt så man vet exakt! ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kom hem och börja skrapa fönster, dags att ge sig på och måla dem också
Lillebrorsan Calle ringde och ville snagga håret,
Så han hoja över och så fixa vi frillan på honom..
Krille och han skulle träna,
så jag passa på att följa med till stan för att hälsa på mina kära morföräldrar!

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0