Vilket land?

Idag är det fredag, och detta innebär heeelg! ^^
Häärligt värre..
Har nu jobbat 1 av 2 veckor innan långledigheten startar!
Dvs hela 4 veckors semester.. =)
Men än så länge är det bara helt vanlig helg..
Sluta skapligt i dag, som alla fredagar..
Åkte in till stan och hjälpte moster Maria att handla lite,
 inför inflyttningsfikat på söndag! 
När jag ändå va inne i stan passa jag på att gå in på systemet..
Imorn vankas det festligheter! =)

Ikväll vankas det däremot mat hos Borre och Madde..
Undra vilket land vi ska besöka idag!?
Madde har ju redan briljerat med att laga smarrigheter som
Hemmagjord Sushi

Och Langos

Alltid lika spännande..
Nu ska jag göra mig fin! ;)
På återseende gott folk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0