Sthlm

Japp, i tisdags tog jag en tur till huvudstaden..
Sofie va för en gångs skull ledig!
Jag passa på att göra ett litet avbrott i vardagen, för att hälsa på henne!
Det blev strålande sol, och jag hade inte riktigt klätt mej för..
Ingen av oss hade väl egentligen något ärende på stan..
Så vi bestämde oss för att ta en tur till Skansen
Gratis inträde eftersom Sofie hade V.I.P kort.. ^^ trevliga förmåner!
Blev en promenad i djurparken, och en massa babbel under tiden..
Magen börja kurra och det vad dags för lite mat..
Vi fick menyn,
Mycket som lät smarrigt.. Vi bestämde oss till sist för varsin Räkmacka! ^^
Synd att jag inte tänkte på att ta en kort på räkbomben som kom in..
Massvis med Ägg & Handskalade Räkor
Lyxigt värre..
Tack Sofie för den smakupplevelsen! =)
Vi fortsatte vår färd mot genrepet till allsången..
Såg rätt litet ut i verkligheten!
Sen begav vi oss mot

men med meterslånga köer bestämde vi oss för en tripp på stan iaf!
På bussen ner på stan ringde telefonen..
Mormor: Hjärtat slog i 180, men de va goda nyheter!
Älskade Morfar hade vaknat! Jippie..
Nere på stan leta jag skor och Sofie va sugen på en kavaj från MQ
Vi satte oss på ett 50-60 tals café och tog en milkshake i väntan på mitt tåg..

Blev en snabbvisit i sthlm för min del!
Tack för en trevlig dag Sofie..  =)
Kommer upp snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0