Semesterfirare..

Seg fredag efter mkt trevligt födelsedagsfirande!
Men som tur va hade jag ingen lång dag framför mig..
Dessutom var de dags för SEMESTER efter dessa få arbetstimmar
Kvällen skulle bjuda på Grillat hemma hos Mig
Tyvärr hade jag glömt Grillkol

Jag och Marie skulle fira in vår semester med god mat och dryck..
Vi bestämde oss för att bjuda in Freddan,
som fick fira sin avklarade första vecka på jobbet efter semestern.. ;)
Han sällskapa med Marica
Krille hade pratat med "Leffe" (Skoog) som också va sugen på Grillat,
han tog med flickvännen Jenny, så man äntligen fick träffa henne! =)

Freddan och Marica

Skoog och Jenny

Marie och Krille
Det dracks öl,vin, irish coffee, jägergroggar och annat smått och gott!
Kvällen till ära invigde jag även mitt fin fina myggnät! =)

Funka aldeless utmärkt! Tummen upp för min idé..
Blev en tidig kväll i dubbel bemärkelse!
Vissa for hemmåt skapligt,
 Krille gick och sussa för att var pigg på jobbet..
Jag och Marie cykla över till Grannen där hennes kära bror va..
Vi fortsatte vårt firande in på morgontimmarna! =)
Tack kära ni för en alldeless perfekt kväll!
På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0