Dags utflykt!

Det va fredag, och min moster Sara hade inte mkt att göra på jobbet..
Jag och Mormor vänta in henne, perfekt dag för en dagsutflykt!
På schemat stod Taxinge kakslott högst upp!
Så jag satte mig i bilen och plocka upp dem för att bege oss mot målet


Massa gott finns det att välja mellan..
Men man tar ändå de man någelunda känner till!
Efter en nota på över 100 spänn, mätta och belåtna gick vi vidare
 Tog oss en titt i bodarna runtom..
Hitta inget att lägga pengarna på, så det fick bli en tripp till Hedlandet!
För min del blev det ett Kubbspel..

Har hört att man måste ha lite aktivitetsspel nu när man bor på landet! ;)
Nu fattas bara ett Krocketspel.. =P
Efter vistelsen där blev det en sväng till Karlssons i strängnäs..
Där hitta jag paraplyer som jag tänkte lägga i bilen!
Alltid bra att ha ifall de skulle bli kasst väder..
Dem köpte mormor till mej! Tack kära du.. =)
Dags för lite mat, blev standardstället i strängnäs,
Mälarens Pizzeria, de har verkligen stora portioner! =) Mumms..
Dags för hemfärd efter en trevlig heldag
Skulle bara snabbt förbi morfar på sjukan för att hälsa på & lämna lite grejer!
Vilket slutade med en chock, förflyttad till IVA (Intensiven)
Fruktansvärt jobbigt att se honom ligga där..
Jag kunde tyvärr inte va kvar inne på rummet,
trots att jag så gärna ville sitta där och hålla hans hand!
Inget bra avslut!
Krya på dig Morfar, jag vet att du är stark och envis! ♥
Du klarar dej igen detta också!
♥Älskar dig massvis!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0