TP.S.F

Söndags morgonen tillbringade jag i ett av förråden vi har
Fick för mig att rensa bort alla gamla fönster som stod och skräpa! 
förmiddagen bjöd på en tripp till Tuna Park,
lockade med Sara som sällskap! =)
Jag behövde nya joggingskor till Army..
 Länge sen jag va på Tuna, så de blev lite annat smått och gott också!
Bl.a nya moderna träningskläder! ^^
Va fruktansvärt bra pris på dessa så både jag och Sara gjorde varsit kap
Blev även lite smink och ett par jättesöta hårspännen..
Fick till råga på allt en gåva av Sara,

Armband från JC.. ^^
Tack så mkt! Väldigt snällt.. =)
Eftermiddagen tillbringades hos Pappa med smarrig mat
Pappa hade briljerat med Fläskfilegryta och Potatisgratäng! Mums..
Sen for vi vidare till Farmor och Farfar
Farfar fyller nämligen år i dag..
Så vi fira honom i går när lillebrorsan väl va hemma från Falun! =)
Lille sparven har ju flyttat dit och börjat plugga..
Ska försöka hitta nån tid att åka och hälsa på också! =D
Ja, så mkt mer hann jag inte med..
Eller jo, for förbi Maxi på vägen hem och handla lite mat..
På återseende!
Vinke vink.. ♥


Kommentarer
Postat av: erica

Hej!! Jodå allt är bara bra, hur är det med dej då?

Jo man kan fortfarande skicka hem sakerna=) Ha det bra kram

2010-05-06 @ 21:57:58
URL: http://myallangel.blogg.se/
Postat av: Annica

Tror inte man kan de längre. Nu har dom istället ett Gekås kort.. om man fixar de så får man en faktura i slutet på månaden eller månaden efter.

2010-05-08 @ 13:24:56
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0