Rensa

I början på veckan var det dags att sätta igång..
Strålande sol va det!
Och vi behövde verkligen rensa i trädgården..
Energin va åter i kroppen och jag fortsatte där jag sluta söndagen,
karta upp på stegen för att fortsätta klippa äppelträden!
Denna gång gick det bättre,
kanske va det för att jag var på bättre humör, eftersom solen sken på mig =)
Detta tog väl ett par timmar för mig som är ovan..
Men jag är nöjd med resultatet av mina tre fruktträd!
Vet iof inte om jag gjort det minsta rätt.. men jag är nöjd! ;)
Är det förresten någon som vet om man ska beskära körsbärsträd?
Krille och lillebrorsan (Calle) rensa i redskaps förrådet,
dessutom kalkades gräsmattan,
 och grenarna som jag stöka till med krattades bort!
När jag va färdig med mitt klippande gick jag vidare till rabatterna..
Håller på och försöker planera tomten lite..
Gick loss och klippte ned 2 stora buskar,
De buskarna ska jag nog ändå gräva upp och slopa..

Snart är det ju Valborg också..
Vi har ju dragit i hop till en liten fest! =)
Så allt bråte vi rensar bort nu, blir till vår fina brasa..

Helnöjd med vårt arbete..
Energin fortsatte att flöda och efter besöket hos svärmor,
fick jag också för mig att jag skulle plantera om mina blommor!

Nya fina krukor blev det också.. =)
På återseende!
Kram♥


Kommentarer
Postat av: Annica

Vart har ni köpt hus? =)

2010-04-16 @ 16:38:19
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0