Lördag

Vakna rätt sent! typ vi 10 tiden..
Käka en stor frukost i lugn och ro,
Vädret va grått och kallt.. =(
Fick för mig att jag skulle klippa äppelträden lite!
Men de gick inte alls bra..
Hade lillebror över en sväng, så vi gick in och spela kort ist! =)
Skjutsa hem honom och åkte hem och fräscha med en dusch och lite smink!
Va partysugen som attan..
Fick ett samtal från Madde..
Våra små gossar va tillbaka i Sverige, men ett problem hade uppstått!

Ena killen, som också va chafför för sällskapet hade hittat ragg.
Och skulle därför stanna kvar i sthlm..
Vilket gjorde att våra små gossar inte kom hem!! =/
Jadu, man blir nöjd!
Så de fick bli en tripp till huvudstaden..
Killarna va fortfarande i gasen, vilket va rätt bra för min del!
Eftersom jag också va partysugen så fick de fortsätta! ^^
Men Älsklingen hade ingen parfym med sig,
Orutinerad kryssare är han, då han tänkte köpa den dagen efter..
Men vakna för sent och taxfreen hade stängt! Humm..
Vad blir straffet? ;)
Jaja.. han fick väl följa med hem iaf..
Stopp på donken för lite käk!
För att sedan fara hem till Borre och Madde för lite party,
Vi drog oss ner till stan för att försöka hinna ta halv 1 bussen hem..
men missa den
 Jojna ist Robban,Johan och Karin på Royal Oak i väntan på 2 bussen!
Nattbussen brukar va rätt rolig..
Men denna gång va den städad! =P
Behövde inte ens pruta eftersom den va gratis! =)

Busschaffisen va sen och lät oss alla gå på så han fick åka..
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0