Fredag

Åkte till jobbet som vanligt på morgonen..
Och sluta som vanligt väldigt skapligt även denna
fredag!
Har ju länge tänkte att fräscha till håret,
men har inte riktigt vetat va jag velat göra..
Men jag boka iaf en klipptid! ^^
Hade försökt få nåt svar från min käre sambo,
men han är väl lik andra karlar på de sättet..
Inget svar!
Eller jo, jag fick inte klippa lugg!
Detta hade även jag
bestämt mig för att jag inte skulle göra
även fast jag så gärna ville göra nåt nytt!
Men lugg visste jag att jag inte skulle göra..
Min frisör däremot, har läääänge tjatat på mig att jag skulle ju passa sååå bra i lugg!
Så satte jag mig i stolen..
Fick väl nån slags hjärnstillestånd och lät mig övertalas till att klippa lugg!
Satte mig i bilen hem, och ville inte titta i spegeln..
När ja kliver innan för dörren är de enda Krille säger:
Har du KLIPPT Luuuuugg?!?!?!?!
Så nu sitter jag här, med lugg!
som jag pga min virvel inte får nån ordning på!
Detta påminner mig varje dag också varför jag INTE skulle klippa lugg..
Dessutom ser jag 10 år yngre och töntig ut!

Försökte dessutom färga mina ögonbryn..
Och de blev flammiga!
Vette fan om färgen va gammal?
Efter nåra försök fick jag dem rätt OK
Ingen bra skönhetsdag!
------------------------------------------------------------
Vidare på em blev de bara till att käka..
Min käre Krille skulle fara på Ungkarlskryssning!
Så jag skulle bli Gräsänka ett par dar
Han fick "bara" åka om han köpte mig en parfym ;) Haha..
Åkte och hälsa på min käre Mormor & Morfar en sväng..
Kvällen blev lugn som en filbunke.. Så sköönt så! =)
Vinke vink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0