BC

Så va det första passet på BC avklarat..
Dagens uppdrag:
Uppvärmning, jogga och samtidigt "kråla" med armarna,
 efter det benböj, armhävningar och rygglyft!
Sen va det dags för Coopertest nr 1 del 1
Detta test innebar spinga 2km så fort som möjligt
Om jag inte va alldeless ute och cykla kom jag in på 9.09
En förbättring från min löpning tillsammans med Krille i lördags! ^^
Läste på ARMY Bloggen att medel på denna grupp va 9.45
Alltså ligger jag över medel!
Tummen upp för det.. =)
Det trodde jag verkligen inte om mig själv!
Efter Coopertestet dags för jogg tillbaka..
Sen armhävningar,rygglyft,plankan, situps i par och
benböj med en person på ryggen!
Sen va det dags för plankan på led..

Med inre förflyttning!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Onsdag:
Coopertest 1 del 2
Styrketest..
Armhävningar, situps, rygglyft och benböj!
Så många som möjligt på 2 á övning..
Om jag inte minns fel!
Där kommer jag iaf inte ligga bra till i armhävningar!
Man måste göra dem på tåna! =S
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0