Army Fitness

Alla har väl hört att jag har tjatat & tjatat om Army fitness..
Jag har hela tiden varit peppad till att gå,
så lura jag med min kära vän

Sara att anmäla sig också
Så blev vår eftermiddags pass inställt..
 Och jag va peppad på att gå på den nästkommande boot campen!
Men ju längre tiden gick tappa jag motivationen,
Anmälde oss iaf på "Prova på" passet
 och jag blev både avskräckt och förtjust!

Hade iaf förvarnat chefen om att jag ville vara ledig,
eftersom de inte skulle bli nåt nytt em pass,
så va morgonpasset den enda chansen!
Har gått hela veckan och tvekat och vart i valet och kvalet..
Fråga Sara hur hon kände och hon va på!
Så prata Sara med sin chef, och fick tyvärr inte ledigt!
tappa jag ännu mer min motivation..
Och så börja jag fundera på om jag verkligen skulle palla 6 hela v
Jag har ju gått och blivit lite självkritisk!
Så jag och Krille slog vad imorse om Army fitness! =S
Har ju läst en blogg om en reporter brud som gjort hela Army
och så har hon bloggat under hela tiden..
Hennes resultat stod på sidan!
Ett av dessa test va springa 2 km
Och detta hade hon gjort på 10.41 (test 1 v1) & 9.07 (test 2 v6)
Så jag sa till min peppande älskling att om jag springer 2 km på över 10 min
då anmäler jag mig inte..
Så han for ut i bilen och mätte upp en sträcka! =)
Sen va de bara att ut och springa..
Vi klocka, och jag kom in på 9.26.5

Hjääääälp!
Nu är jag anmäld!
vinke vink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0