Gårdagens bravader

Så va födelsedagen över..
Gick ju bra i år med! och inga gråa hår har jag upptäckt heller! ^^
Nästan allt firande är också över för i år!
Hade Krilles kära familj här i går på eftermiddagen..
Mina syskon kom förbi också,
meningen va att pappa m familj också skulle dykt upp..
Men eftersom min kära far kom hem från jobbet med 40 ° feber!
så fick han stanna kvar hemma!
Roligare och ha lite piggt folk över på kalas.. =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Framåt kvällningen kom Borre och Madde förbi!
Men de va mätta och högg in på desserten..
Vi satt och babbla lite och bestämde att vi skulle kolla den nya Wallander..

Jag älskar ju svenska polisfilmer!
Denna va rikigt bra, spänningen höll i sig genom hela filmen..
När filmen va över och småtimmarna börja komma,
blev man lite sugen igen..
Då kom resten av alla mackor och gott pålägg fram! Mumms..
Dagen till ära fuska jag lite med min LCHF diet..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Grabbarna hitta nåt gammalt bilspel från förr..
Så det va lönlöst att få kontakt med dem!
Så jag försökte få Madde och starta eget tillsammans med mig!
Men "FixarFrasse", hon är svårflitad.. ;) Hehe..
klockan blev natt och vi alla börja bli trötta..
Dags att tänka på refrängen!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag blir de nog lite shopping med Madde..
Ska ringa och kolla om hon är vaken! =)
Lova dessutom Mormor att jag skulle fixa födelsedagskort och blommor..

Dags för nytt kalas!
Denna gång 60 års fest i kväll..

Vinke vink

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är vaken och snart färdig stylad..men om det blev så bra vet jag inte :P

2009-05-20 @ 12:21:04
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0