Semester..

Gomorron!
Vakna av mig själv i dag.. Härliga tider!
Länge sen man gjorde det..
Har käkat lite frukost och ska väl ta och göra mig iordning..
I går kl 14.00 började min semester!
Hela fredagen gick åt att räkna ned.. =P
Härligt, Härligt! Känner att jag kan behöva en veckas ledigt..
Planen va utlandsresa, en sista minuten..

Softa, sola och bada!
Men det kan blivit lite ändrade planer.. =D

Blir nog Softa sola solarium och bada badkar.. ^^

Skulle iallafall vijla åka nån stans.. Typ på en Kryssning!
Nån som vill följa med? =)
Så man känner att man är lite ledig..
Annars kunde jag ju lika gärna jobbat!
Men alla pengar som kommer in måste nog sparas!
Vi ska ut med en hel del slantar snart! ^^
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0