Semester dagar

Inte en enda av dag av min semester har det varit skinande sol!
De är faktiskt riktigt trist..
Och inte heller en enda dag har jag tränat!
Dessutom har jag fuskat med dieten..
Humm.. Fy skäms på mig! ;)
Nää, men de har ju faktiskt vart kalas..
Och semester som sagt!

Då tycker jag nog att man får synda lite..
Eller hur?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I går blev det Shopping och 60 års kalas..
For till Tuna Park med Madde! ^^
Det blev lite smått och gott..
Dessutom hade jag fått äran att fixa  blomma & kort till 60 års kalaset!
så de blev 3 krukväxter och en fin vit stor kruka..

Snickra i hop mitt eget arrangemang!
Blir så mkt billigare..
Efter hemkomst satte jag ihop arragemanget
Vi käka lite sen for jag och Krille dit..
Fick lite fika, eftersom vi redan ätit hoppa vi över smörgåstårtan!
Jaja.. Dags för hemfärd!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Skoog skulle komma över på en folkis
Vi beställde Kina mat! ^^
Mumms.. och jag drack ett par glas vin.. Mums
Kolla på Färjan 2 och Ballar av stål.. Haha..

Sen va det sängdax..
Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0