Prison Break

I går kväll börja vi kolla på några avsnitt av Brison Break!
Va rycktet sa så va de defenitivt "The End" efter avsnitt 21..

Spännande och se hur de skulle lösa allt..
De har ju blivit lite mer inväcklat än bara en fängelserymning!
Men men..
Vi börja iaf kolla igår kväll, vilket resultera i att jag hela tiden ville se ett till..
När man har alla avsnitt varför vänta?
Så kvällen blev natt och vi hade lite av ett Prison Break maraton!
7 avsnitt i sträck.. ^^
Dock ett litet avbrott vid halv 12,
 då min älskling blev hungrig och va tvungen att laga mat! =)

Vem har inte dreglat lite över honom?
Snyggingen Michel Scolfield! Eller Wentworth Miller..


Jag brukar ju inte följa serier..
Senaste innan denna va väl "Tre Kronor"! Haha..
Men denna va bra enligt mitt tycke!
Visst, vissa säsonger var väl bättre än andra..
Men helheten var kanon!


Kommentarer
Postat av: Madde

Mmm, vilken pudding. Visst vill du ha honom i födelsedagspresent? ;) Jag tror jag slutade titta mitt i säsong 3 någonstans, då tyckte jag att det hela hade gått till överdrift och inte längre var vad man började titta på...

2009-05-19 @ 11:23:55
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Sofie

Grät du oxå en skvätt??

2009-05-20 @ 08:43:23
URL: http://sofienoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0