Lyckad kväll

Lördagskvällen blev hel lyckad..
Efter att min kära familj åkt invänta jag nytt främmande!
Sofie kom över och jag rodda iordning på balkongen
Blev lite uteserveringsliknade mys.. =)

Drack Rosévin med fanta som är den nya innedrinken har jag hört! ^^

Till det mumsa vi Svenska jordgubbar! Mmm..
Skoog kom över till Krille
Grabbarna va avundjuka på vår egen lilla uteservering och jojna oss..
Vi bestämde oss för att vandra neråt stan!
Första stoppet vart på Bistro..
Där kirra bartendern en hejdundrande drink!
Riktigt fruktig och inte för söt!
Precis som jag ville ha den

Godaste jag druckit på mkt lääänge.. =)
Vi drog oss vidare och nästa stopp blev Bishop!
Nästa stopp blev hem,
Vilket tog tid!
Grabbarna stanna till på subway, sen raka vägen hem!
De orka inte vänta på oss
Vi plocka blommor i rabatten, ändra P-böter på folks bilar m.m!
För oss tog de sisådär 1 timme och gå hem! Hehe..
Hemma käka vi brieost och nyttig macka!
Skönt att man inte slösa pengar på nattmat.. =)
Vinke vink

Kommentarer
Postat av: zara

vilken härlig hemgång... ända böter. Linda du e ju för rolig =)

2009-05-19 @ 07:44:31
URL: http://pontusmamma.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0