Helgen

Ojojoj.. Helgen har gått så snabbt!
Har haft fullt schema..
När man jobbar i veckorna och vill ta det lugnt på helgerna..
Men de verkar som om slappa står sist på listan!!
Å andra sidan kan de va trevligt när de händer saker också! =)
Men Maj är en extremt fartfylld månad!
Massa födelsedagar,

 dessutom ens egna påhitt!
Huu..
Fredag blev "17 rätters" hos Borre och Madde,
Blev till och åka hemåt skapligt,
Både jag och Krille hade saker att göra morgonen därpå!
Jag körde båge med trafikskolan! ^^
Lite bana och lite trafik.. Han tyckte de gick SKITBRA..
Och att jag inte tappat det jag lärt mig!
Och de är ju alltid skönt att höra!!

Framåt em åkte vi till Tumbo..
Krilles pappa fyllde förra helgen och vi gav honom en middag i present!


Meny:
Laxtartar smaksatt med Senap

Plankstek av utskuren biff
med potatismos och knaperstekt bacon

Björnbär och Jorgubbar marinerade i cognaq
 Serveras med Vaniljglass

MUMS!!

Kvällen blev jätte lyckad..
Och jag är fortfarande är mätt efter all smarrig mat Jag och Carro kirra


Nu är det redan Söndag igen!!
Vi va på husvisning idag..
Huset va jättefint! Jag vill HAAA!!

Kan jag kanske få ett hus som födelsedagspresent?! =)
För de är ju bara 9 dagar kvar nu!! ^^
Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0