Lägenhet eller Hus?

Åhh.. nu är vi igång igen!
Som vi letat och så tappar vi intresset,
 för att vi alltid blir 2:a i alla budgivningar..

Köpa Hus eller Köpa Lägenhet?
Tror vi kommit fram till att Lägenhet är bra för tillfället!
Har vart på en del visningar bara sista veckan..
Har tittat på en del schyssta!

Nu är vi intresserade av 2 st..
En lite mindre 2a, på ca 60 kvm med stor balkong..
Eller en  lite större 2a på 72 kvm i två våningar! ^^
Mest intressant är den med två våningar..
Tyvärr är den utan balkong!

Jag uppdaterara er vidare om hur det går i bidgivningarna.. =)
Nu ska jag hoppa in i en dusch..
Sen ska jag fiska lite sällskap ner på stan! =)
Vinke vink!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte vart där än =P Åker i slutet av månaden =).. Kommer ihåg när vi brukade åka dit i minibuss och fälla ner sätena och sova hela vägen typ =P Haha

2009-03-15 @ 14:41:37
Postat av: Anonym

mitt namn försvann på inlägget innan :S // Annica

2009-03-15 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0