Försökte..

Jag försökte va lite feminin igår..
Så jag färga mina ögonbryn och måla naglarna!

Tänkte även att jag skulle målat tå naglarna,
och kanske använt lite brun utan sol.. =)
Men de höll inte länge..
Hann som sagt färga ögonbrynen och måla naglarna..
Sen fråga Krille om ja kunde diska de sista?!
Vänta ett tag så de skulle hinna torka, sen satte jag igång..
Men jag va försiktig.. Gick bra,
eller ja nästan iaf! =)
Fick bara måla om 2 st..
Jaja.. så va det dags att göra frukost till morgondagen..
Måste ju ha allt klart så man kan sova en stund extra! ;)
Bara en behövde fräschas denna gång..
Jaja.. fixa till den och gick och la mig..
Den har fina "sovränder" Haha..
Ska nog hålla mig till saker jag klarar av!! =P

Kommentarer
Postat av: Zara

försöka duger;)

jag är säker på att du vart jätte fin som alltid

2009-03-18 @ 16:32:36
URL: http://PontusMamma.bilddagboken.se
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-24 @ 06:25:08
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0