Åter igen

Nu är jag åter igen här och bloggar..
Denna gång har det inte vart mitt fle att jag inte bloggat..
Utan det är faktiskt så att vi inte haft någon dator..
Kan ju kort och gott säga att det varit väldigt jobbigt!
Spec när det va dags för räkningarna att betalas..
Fick åka till svärmor och svärfar för att kirra det momentet!
Puhh.. Man inser inte va mkt man gör,
och inte minst har på datan förens den packat ihop.. =(

hade ju en del bloggar att läsa ikapp också
och nu tyckte jag att det va dags för mig och uppdatera er om mitt liv..
Har haft en hel del för mig! ^^
Så småningom är jag nog även ifatt med bloggandet men de kommer ta ett tag!
Ha de så länge! //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0