Arbetssam vecka

Så va det äntligen helg..
Har vart en väldigt arbetssam vecka!
I tisdags vart jag tillfrågad på jobbet om jag hade lust att ta snöröjningen

Visst svara jag utan att veta vad jag gav mig in på!!
Herre gud.. De visade sig att passet va 8 timmar..
Och jag skulle upp och jobba på morgonen dagen efter! =S
Med 3 timmars sömn i bagaget va det bara att traska upp till jobbet..
Huu.. Men tröttheten kom inte fören framåt dagen!
kom hem och käka, sen va det dags för nästa äventyr..
Jag och Madde hade bestämt oss för att dra en runda badminton!

kände mig inte så trött ändå.. dessutom va det nice me lite motion..
De är jobbigare än va man tror, men kul som attan när man kommer in i de! =)
efter en välbehövlig dusch skulle jag kolla på "Arga Snickarn"
men tror jag såg en kvart sammanlagt!
Trött som ett as så kunde jag inte hålla mina små ögon öppna i vår sköna soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0