Varma mackor och tapeter..

Det började bli lite tomt i kylen..
Så jag va tvungen att sticka iväg och handla!
När jag ändå va ute och åkte så passa jag på att springa in på Tuna Park,
Krille behövde Magnesiumtabletter..
Han käkar de mot sitt restless legs!

Verkar som om de funkar.. =)
Sen for jag förbi hos mina käraste..
 Nämligen mormor och morfar!

Mormor kirra goda varma mackor till fikat!

Satt där en stund tills det va dags att bege sig hemåt för att laga lite mat!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
När Krille kom hem från jobbet slängde vi snabbt i oss maten..
Sen for vi iväg till Colorama..
Har länge försökt fått honom att hänga med för att kolla in mina tapetval..
Dessutom hade jag ju inte kommit fram till någon snygg tapet till sovrummet!
Han tyckte om mitt val  till hallen,
dessutom hitta vi en skitsnygg till sovrummet.. Weeei!
Tyvärr hade de inte vardagsrums tapeten, så kunde inte visa den..
Däremot har jag själv börja tveka på den! Illa..
Humm..
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0