Recension

Det hängde regn i luften..
Men vi proppsade på att sitta på ute serveringen!
Möte upp Marie på Bisop Arms vid 4 tiden
Där satt vi och skrapa våra trisslotter och drack lite..

Inväntade resten av sällskapet..
Vid 7 tiden gick vi vidare mot hotell smeden (i samarbete med Bistro)
Fredrik anlände samt vårt nyförverv Madde
Krille och Skoog jojna oss också..
Vi beställde in mat och för min del blev det Lammracks med Örtpotatis..
Och så dela Jag och Marie på en flaska rött
Fruktansvärt Smarrigt! ^^
Vi fortsatte att proppsa vädret..
Vi klara oss nästan.. Kom ett par droppar, men inget att gå in för =)
Dags för mer alkohol..
Fick i mig nåra smarriga drinkar,

innan Krille kom med förslaget på att gå hem till oss..
Vilket alla tyckte va en bra idé! =)
Vi hade ju allt som behövdes för fortsättningen hemma!
Madde avvek och hennes plats intog Borre..
Det blev sent, runt 4 tror jag alla hade lämnat oss..
Men ingen påhälsning av Securitas som tur va..
Tack för en Grumt trevlig kväll alla inblandade!
Vinke vink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0