Lördag

Krilles kusin Evelina och hennes kille har köpt hus..
/
Så vi var välkomna över på fika och en titt i nya bohaget!
Tyvärr ligger huset i Bro.. I närheten av Bålsta..
Så de va ju en bra bit att åka!
Men vi tog oss i kragen och åkte..
Blir ju inte att man träffas så ofta när de bor så långt bort!
De bor mitt ut i skogen, i ett litet torp..
Ganska sött faktiskt! Men vet inte om jag skulle betalt 1.5 miljoner!
Men de kanske blir dyrare desto närmare Sthlm man kommer..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Efter vår utflyckt till Bro, åkte vi ut till Tumbo igen
Skoog haka på som sällskap..
Till middag blev det lite rester och påfyllnad från gårdagens kalas..
De smaka inte dumt i dag heller..
Krille och Skoog fortsatte mecka med min bil!
Sen vart de dags för hemfärd..
Filmkväll med Chips! =)
Film: Nya Angels &
Demons

Riktigt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Los Linguo

Evelina...??Där ser man...henne har jag för övrigt spänt på.Så kan det vara...hehehe

2009-12-17 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0