Banken

Idag är det måndag!
Egentligen den första dagen på semestern..
Kl 10 va det dags för möte på Banken!
La upp lånen och prata lite om försäkringar osv..
Efter mötet åkte vi ut till Vårt hus..

Damen som bor där nu ville prata lite med oss..
Så vi for ut, verka som om hon va stressad!
Usch, stackarn.. Har flyttat ett helt hus själv.. Fick ingen hjälp alls..
Och vi fick nycklarna! Weeeei..
Ytterligare 3 dagar tidigare, så imorn ska jag fara ut och börja dona lite!
Hon lämnar kvar lite som ska till tippen..
Men vi erbjöd oss att hjälpa henne med detta för att underlätta lite!
Känns superbra! =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nää.. Nu ska jag fixa till mig lite..
Madde kommer snart och plockar upp mig..
Vi ska kolla på tapeter! ^^

Tror iof bara jag kommer få mer beslutsångest!
Haha.. men men så kan de vara

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0