fredagsmys

Äntligen är det fredag igen!
Denna vecka har vart tung..
Har känt mig lite halvkrasslig fast mest på mornarna..
Har iaf kravlat mig till jobbet..
I kväll blr det lite fredagsmys!
Hemgjord pizza med trevligt sällskap och let´s dance..
Planen va egentligen att min lillesyrra skulle komma och sova över..
Skulle hjälpa henne att fixa sig fin inför morgondagen!
Men planen ändrades lite och nu kommer bara Borre och Madde ist..
Idag efter jobbet så gjorde jag min alldeless egna vaniljglass..
Receptet från när jag gick Restaurang!
Fick ju en glassmaskin i julklapp som måste användas..
Glassen ska jag ta med till min morbror och hans fru imorn..
Vi ska käka lite och sen små glutta på Melodifestivalen! ^^
Men först blir det en sväng till Tuna Park för att kolla in lillesyrrans uppträdande! =)

Ha en trevlig helg..
Nu ska jag fixa klart maten!
Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för igår, det blev alldeles lagom. Idag är mina ben, kors i taket, mycket bättre. Kan nästan gå ordentligt..nu ser min gång inte fullt så onyktert ut ;)

2009-02-07 @ 19:12:31
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0