En liten Bebis..?

Ojoj.. Nu svalde  nog många hjärtat!
Haha.. Men det är inte dags för Bebis ännu!
Känns som om man ligger efter!


Halva ens föredetta oc
h nuvarande bekantskapskrets,
har nyligen fått barn eller så är det på G men bullar i ugnen!
Hjälp vilken babyinfluensa det kommer bli i sommar..
Är jag seg eller varför vill jag inte ha barn ännu?
Många som tjatar på oss..
Att vi vart ett par så länge så de tycker a
tt de börjar bli dags för oss..
Men är det hur länge man har vart ihop som avgör detta?
Vi vill så mkt mer innan det är dags för så stora steg!
För det är verkligen ett stort steg att ta..

Saker jag bl.a vill innan babyinfluensa i mitt liv:
•Flyttat till hus
•Rest lite mer
•Mkt god ekonomi..
För de små liven är inte gratis har jag hört!
;)

Kommentarer
Postat av: Zara

gumman.. du måste btya jobb, god ekonomi får du inte där ju...

sen tycker jag de är bra att ni väntar, njut av varandra så lönge så kommer de när de blir dax om de blir dax...

2009-02-14 @ 22:26:28
URL: http://PontusMamma.bilddagboken.se
Postat av: Jessipessi

Jaa, kvinna vänta! ;) Man känner när man själv är redo. Barn kan man, förmodligen, skaffa hela livet. Så njut & lev livet innan ni påbörjar ett nytt helt annorlunda liv. Du får alltid komma hit & gulla med Fabián när som helst om du skulle känna lite sug ;) Fast han är dock inte så liten längre men iaf under 1 år heheheh



Skit snygg du blev i håret bwt =) ÄNTLIGEN tog du steget ;)



Hör av dig om du vill komma över nån dag, åker till småland i en vecka imorgon.. men idag eller veckan efter såååå :)





Puss & kram

2009-02-15 @ 12:10:54
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0