Skärtorsdagen

Skärtorsdagen blev ingen helledig dag..
Fast och andra sidan var den inte så arbetssam heller!
Så det gick ingen nöd på mig.. =)
Sluta vid 11 tiden, for till systemet och handla upp ett lager..
Orkar inte åka dit fler ggr på en helg! ;)
Och som sagt går de inte åt, så kan man ju alltid spara!
När jag kom hem så fick jag för mig att möblera om..
Men soffan är så stor.. så de går ju inte och göra om så mkt!
Fick ju iaf dammsuget under soffan.. ^^
Efter att mitt ommöblerande gått åt pipan,
drog jag med Krille på en visit till Huset..
Han hade ju inte sett de i verkligheten, så vi åkte och spana lite!
De är ju inte visning förens på måndag.. =/


Med stickor i baken och katten under armen..
Far ja nu till blåkulla..
Ses där mina häxor!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0