Räddande ängel

Killarna satt ju som sagt och hade trevligt med sina TV Spel..
Men Sofie hörde av sig som en räddande ängel!!
Hon skulle nämligen på kalas här i stan..
Så vi bestämde att vi skulle mötas upp senare för ev efterlängtad dans! ^^
Och mkt riktigt.. Jag drog me killarna ner,
De for till Time Out för killkväll medan jag mötte upp Sofie..
Vi gick däremot till Nybron och svängde på våra lurviga! =P
Efterlängtad utgång.. =)
Musiken kunde vart bättre.. Eller är de bara jag som blivit gammal?
Haha.. Kände typ igen EN låt.. och de va:
"vart tog den söta lilla flickan vägen... "

Jeje.. de är väl bara och inse.. Man är ingen 18 åring längre!
Men jag hade trevligt sällskap så mig gick de ingen nöd på! =)

En sak va iaf sopm på den gamla goda tiden..
Vimmelfoto!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0