Påskafton

Idag är de självaste påskafton..
Vet egentligen inte va som hände denna dag!
Och ändå är man konfimerad.. =S Hehe..
Blev en soft dag i dag..
Sov länge, käka mumsig frukost och allt utan stress!
Härligt
Drog iväg till Tumbo.. Krille hade lite mer att göra på bilen..

Dvs byta avgassystem..
Dock inte för att de va nåt fel på de andra!
Utan för att V8 ljudet inte hördes tillräckligt enligt Krille själv..
Skulle tydligen va Coolare om de mullra mer! ^^
Och jag snabb/nödrenoverar sovrummet..
Så jag följde med och måla klart sänggaveln!
Men ärligt talat så blir de jävligt snyggt.. så d
e får nog hänga med ett tag! ^^
Fick lite mat innan åkte hem..
Hemma vänta brorsan (Joakim)
Nyss kom Jakob över och straxt Skoog..
just nu sitter Grabbarna och spelar tv spel
Jag sitter här i min ensamheten!
Imorgon blir det påskmiddag hos mormor..

Och på måndag är det äntligen husvisning! Weeeei... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0