Jobb och borttappade nycklar

Har jobbar själv denna vecka..
Detta innebär övertid!
Marie har vart sjuk..
eftersom vi inte har nån vikarie så blir de ensamjobb!
Rätt trist och riktigt tungt!!
Undrar hur de skulle lösa detta problem om vi båda va sjuka samtidigt?!
Jeje.. i all stress för att hinna med allt..
Tappa jag på måndagen bort mina privata bilnycklar! Illa..
Såg pengarna för övertidstimmarna bara fladdra förbi!
Fanfanfan..

Efter mkt letande utan resultat, fick Krille komma med reserverna!
Så ja kunde åka med bilen hem iallafall!
Helt otroligt! Klantarsel!
Kom till jobbet på måndagen och fråga Chefen om han kunde ringa S-näs..
Hade ju vart där på jobb också..
men utan resultat där med! förkrossad gick jag för att hänga tvätten..
och va låg där? Mina älskade bilnycklar!! =)
Jippie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0