kort resume

Här har det minsann vart torrt på bloggandet!
Ska förhoppningsvis bli
bättring på detta...
Hoppas ni saknat mig lite iaf! =)


Så vad har hänt då?
Har nu haft 2 friska veckor efter 6 veckor med feber till och från!


Skönt iaf att bli av med det! =) Tog ett tag och många provtagningar blev det!
Så nu är man tillbaka på jobbet!
Är väl mer eller mindre skoj.. Beror lite på vem man jobbar med! ;)
FIck väl inte heller så hävlig lön eftersom jag vart sjuk så länge..
De gjorde ju inte saken bättre att chefen åkte på semester och bröt lönen tidigare!
Blir till att leva snåååålt! =/

Har även piffat till vårt hem lite..
Den gamla kattkloade vita pallen har blivit omklädd!
Håller även på att sy kuddar till soffan i samma tyg som pallen.. =)
kommer bli kalasfint!
                           Före


                     Efter


Pappa har tvingat mig att börja käka Rosenrot och Omega-3
Extra starka är de också..
Känner faktiskt lite skillnad!
Är inte alls så trött och så längre.. Rena lyckopillren! Hehe..

Har även köpt en alldeles egen bil! ^^

Blev en Volvo 855 Glt årsmodell 97!
Går som en klocka och så är de Automat..
Bara att tuta och köra! Hehe.. ;)

Så, detta blev en väldig väldig kort genomgång av mina 2 senaste månader..

Nu ska jag iväg!
Vinke vink så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0