Helgen

Så har helgen gått igen..
Blev en svirig fredag..
Träffa Allas vår käresta Sofie efter sisådär 2 månaders uppehåll!!

Riktigt nice.. =)
Mkt som hänt sen vi senast träffades..
Men i etuna är allt som vanilgt! Haha..
Träffa även Lilja på stan..
Lääänge sen man träffa henne också, även fast vi iaf bor i samma håla!
Men jag är fan inte så bra på att höra av mig till folk så ska inte klaga.. =/

Skulle ha en träff med henne även på lördagskvällen..
Men eftersom jag är gammal och grå nu för tiden,
blir jag lätt alldeless för bakis, eller så super jag för hårt på en gång?!
Tyvärr blev det en hemmakväll med Chips och dipp, framför en film..
Som jag som vanligt inte såg klart eftersom jag jämnt somnar!!
Det är inte lätt när de är svårt! ;)

Vakna imorse och kände mig fortfarande bakis..
Fruktansvärt jobbigt!
Drog en sväng till Tumbo och fick lite mat..
Sen hemåt och fixa lite saker och mat, la ut en annons på Kadetten..
Folk har ringt som galningar på den rishögen!
Men nu är den borta iaf! ^^

Nu är det dags för en dusch.. sen måste jag sussa! ^^
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0