eftermiddagen..

I dag sluta jag lite skapligt..
På vägen hem plinga jag Lilja..
Hon skulle ner på stan med Fabbe ponken! =)
Så jag bestämde mig för att göra dem sällskap..
Krille fyller ju som sagt snart så de börjar bli dags att kolla runt på present!
Vi hann ta en snabbfika för sen skulle Lilja vara duktig och gå iväg och träna,

Under tiden så jag tog hand om Lillplutten! =)
Vi vandra runt på stan.
Jag träffa en gammal bekant som överlyckligt trodde att jag skaffat bebis..
Men försäkra henne om att de bara var lånegods.. ;)
Det är även konstigt att alla expediter blir så fruktansvärt trevliga..
Fick rekomendationer på både de ena och andra..

Dessutom mosa hon hela min hand full med prover som jag fick smörja in mej med! ^^
Som skulle vara perfekta för småbarn och även deras mammor.. De ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0