shopping

I fredags hade jag tagit ledigt för att uträtta lite grejer..
Skulle Övningsköra båge och hade lite annat att stå i!
Blev klar med allt vid ett tiden och planen var att fara till Hälleforsnäs,
Skulle göra ett besök på nyöppnade "Lager 157"
Ringde Lilja och förvarnade henne på att jag bara skulle slänga i mig nåt att äta!! Sen skulle vi åka.. =)
Efter ett par MC- lektioner på banan var jag stelfrusen..
Tänkte att jag kunde lägga mig under täcket en sväng för att värma mig..
Men somna så klart och vakna 2 timme senare! =/
Jeje.. Klockan va ju iaf inte jätte mkt..
Så jag och Krille packa in oss i bilen, for för att hämta Taz och Lille Taz Jr

På Lager 157 fanns det mkt skitbilliga kläder,
dock tyg som va sååååå tunnt så de nästan va genomskinligt! =S
lägger nog hellre nån krona xtra för att få "riktigt" tyg! =) Hehe..
Fanns ju även "vanliga" klädmärken.. Men en viss stil på kläderna där..
Jeje.. Köpte dock lite prylar, en sjal ett armband och ett par strumpbyxor!
Ganska nojd med mina köp..
Lite förnyelse är alltid trevligt! =)
Efter shoppingen blev det färdigmat från Roma! ^^ Alltid lika gott
Tog med maten hem till Lilja, mätta som as blev vi!
Jag lekte med Fabbe medan de andra drack efter maten kaffe.. =)

Eftersom jag hoppats mer napp, fick jag mersmak på shopping..
Krille hade andra planer inför lördagen så jag lura med min kära mormor till Vingåker..
Vi strosa omkring i alla outletbutiker i närheten av de stora factory outletet!
Försökte mig på att hitta nåra schyssta tallrikar till billigare peng.. men icke!
Hade inget som passa med våra nya fina muggar.. =(
Kom inte hem helt tomhänt iaf..
Hitta ett par Jeans som satt perfa, samt ett par pumaskor!
Tack för sällskapet mormor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0