Myggbett!

I måndags va jag i utanför näshulta och jobba..
Plantera lite granar på en kyrkogård som hade brunnit!
Myggen va ihärdiga i skogskanten och jag som är lite kännslig fick flera st. såklart!
Fick ett litet ynka bett på övre delen av kinden!


Såg ut som jag vart uppe i boxningsringen ett antal ggr..
Ögat svullna upp som attan! Hehe..
På eftermiddagen va jag och Carro in på World Class och anmälde oss på en självförsvarskurs..
Kändes som kassörskan trodde att jag blivit misshandlad.. ;)
Inte lätt de där inte..

I kväll ska vi över till Borre och Madde och kolla på film..
Och imorn väntar som vanligt jobbet!

Kommentarer
Postat av: Z

haha...

självförsvar mot mygg ;)

2008-10-02 @ 07:19:28
URL: http://pontusmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0